دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan


دوزلو اوغلان Duzlu Oğlan

تورکی شعر ، آذربایجان موزیک ، تورکجه اس ام اس ، تورکی ماهنیلار بایاتیلار ، آذربایجان ادبیاتی


شهرداري و شاهين امتيازها را تقسيم کردند

شهرداري و شاهين امتيازها را تقسيم کردند

 دیدار دو تیم شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور بیش از 1500 تماشاگر برگزار شد و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 
 عباس پورخسروانی در دقیقه 32 برای شاهین بوشهر گلزنی کرد و سعید دقیقی در دقیقه 44 گل شهرداری تبریز را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.
 
 به دلیل اینکه جوراب‌های ورزشی هر دو تیم سفید بود اجازه آغاز مسابقه در موعد مقرر داده نشد تا بازیکنان شهرداری تبریز جوراب‌های خود را عوض کنند و با جوراب رنگ قرمز به میدان بیایند. همین اتفاق باعث شد بازی با 15 دقیقه تاخیر آغاز شود.
 
 محسن ترکی داور دیدار به امجد شکوه مقام و ایوان پترویچ از شاهین و محمد ایرانپوریان کارت زرد نشان داد.
 با این تساوی شاهین بوشهر 10 امتیازی و شهرداری تبریز 8 امتیازی شدند.

 

گل:عباس پورخسرواني(31-شاهين) سعيد دقيقي(44-شهرداري)

يكشنبه سوم مهر 1390

هفته هشتم يازدهمين دوره ليگ برتر،ورزشگاه يادگار امام تبريز تماشاگر:حدود 500 نفر

داور: محسن ترکی

کمک ها: محمد رضا منصوری-حمید نظری-محمد رضا اکبریان-ناظر:مسعود مرادی

اخطار:امجدشكوه مقام و ايوان پتروويچ(شاهين) محمد ايران پوريان ( شهرداري)

شهرداري تبريز:ابراهيم ميرزاپور ، نبي الله باقري ها ، محمد ايران پوريان ، شهرام گودرزي ، ميثم بائو (80 مهدي محمد زاده) ، سعيد دقيقي ، كمال كاميابي نيا ، دراگان زاركوييچ ، بهنام داداشوند(46 محمد زينال خيري) ، وريا غفوري و رسول پيرزاده (68 جعفر بذري)

سرمربي:ميودراگ يسيچ

شاهين بوشهر:وحيدطالب لو،مسعود نظرزاده، لک چيرا، هادي شکوري، محسن ايران نژاد، امجدشكوه مقام (88 صادق كرمي)، مهدي نوري، عباس پور خسرواني(91 مهدي كياني)، ايوان پتروويچ، محسن حميدي و منصور تنهايي (87 ايمان حيدري)

سرمربي: حميد درخشان

شرح بازي: ديدار حساس تيم هاي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر به تساوي يك بر يك انجاميد. در اين ديدار اين شاهيني ها بودند كه ابتدا با گل پورخسرواني از ميزبان خود پيش افتادند. بعد از اين گل تبريزي ها با تدارك حملاتي سعي در باز كردن دروازه طالب لو را داشتند كه در واپسين دقايق نيمه اول و بر اثر اشتباه بازيكنان شاهين ، سعيد دقيقي با ضربه اي آرام دروازه شاهين را باز كرد تا دو تيم نيمه اول را با تساوي به رختكن بروند.

نيمه دوم هر دو تيم بخصوص شاهين موقعيت هاي خوبي براي گلزني داشتند اما بي دقتي مانع از به ثمر رسيدن گل هاي بيشتر در اين بازي شد . درخشان كه پارسال شهرداري را در ليگ نگه داشته بود ، امسال يك امتياز شيرين از تبريز سوغات برد تا اولين امتياز خارج از خانه شاهين در اين فصل كسب شود.

 شرح گلها:

دقيقه 31-پاس زيباي ايوان پتروويچ در پشت دفاع شهرداري تبريز به عباس پورخسرواني رسيد تا مهاجم شاهين به يك ضربه فني و ارام دروازه ميرزاپور را باز كند.

دقيقه 44-سعيد دقيقي بعد از جا گذاشتن دو مدافع شاهين باز ضربه اي آرام دروازه شاهين را باز كرد.

بهترين بازيکن :ايوان پتروويچ(شاهين):پتروويچ يك پاس گل بسيار زيبا داد و در مجموع طراح اصلي حملات شاهين بود. از بازي خوب پورخسرواني هم نمي توان به سادگي گذشت.

اتفاق ويژه:

شاهين در حالي به مصاف شهرداري رفت كه در طول هفت هفته گذشته ليگ برتر تنها تيم بدون مديرعامل ليگ بود .ظهر روز بازي دكتر امامي ريس سابق دانشگاه آزاد بوشهر به عنوان مديرعامل اين باشگاه منصوب گرديد تا شاگردان حميد درخشان از بلاتكليفي بيرون بيايند! شاهين به عنوان يكي از پرتماشاگر ترين تيم هاي ليگ در ورزشگاه بزرگ يادگار امام به مصاف شهرداري تبريزي رفت كه با ارفاق حدود 500 تماشاگر را در ورزشگاه به همراه داشت



عضو وبلاگ دوزلو اوغلان شوید و شما هم مطالبتان را منتشر کنید

با عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان شما نیز مطالب و اخبار مربوط به آذربایجان را در این وبلاگ منتشر کنید مطالبی همچون شعرهای ترکی ، مقالات ترکی مربوط به تاریخ و فرهنگ آذربایجان ، اخبار مربوط به ورزش آذربایجان ، اس ام اس و مطالب جالب ترکی و ... را می توانید در وبلاگ دوزلو اوغلان منتشر کنید .

برای عضویت در وبلاگ دوزلو اوغلان کلیک کنید


فروشگاه اینترنتی آل ور

فروشگاه اینترنتی آتیل باتیل

فروشگاه اینترنتی ساوالان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: وحید شکرزاده | تاريخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:شاهین شهرداری , شهرداری تبریز , شاهین بوشهر ,تساوی شاهین شهرداری , فوتبال , لیگ یازده , هفته هشت , لیگ برنتر فوتبال ایران, | موضوع: <-CategoryName-> |

دوزلو اوغلان